

Dear Review Panel,

I note a clarification has appeared on your website concerning a false claim contained in Professor Boulton's purported CV supplied to a Chinese University on the occasion of his visit.

You will recall from my previous correspondence that your web site also contains a false claim purported to have been made by Prof Boulton in that on your news page under 15th February 2010 it purports to say:

Professor Boulton said:

"At the Review press conference (on February 11), I pointed out that I had worked full-time in the School of Environmental Sciences at UEA from its inception in 1968 to 1980, and that I had a part-time appointment between 1980 and 1986, whilst working primarily in the University of Amsterdam. ---"

As you will be aware this contains a falsehood, in that Prof Boulton at the press conference did not disclose his employment at UEA between 1980 and 1986 and specifically claimed to have had no contact with UEA for 30 years, that is, since 1980.

You will find this confirmed by the recording of the press briefing you have placed on your website.

It is unfortunate that a second purported claim attributed to Prof Boulton has appeared on the internet, and doubly unfortunate that it has appeared on your own website. The upside is that the remedy is entirely within your control, if you choose to use it.

I therefore invite you to correct this false claim purportedly made by Professor Boulton, which has now appeared for 14 days, at the earliest opportunity.

Yours sincerely,

Robert Denton